Poikkeustilan vaikutus Haagan palvelutaloon

Poikkeustilanne Suomessa on ollut nyt noin kolme viikkoa voimassa ja tämä on tuonut arkeemme jatkuvia muutoksia. Saamme jatkuvasti viranomaisilta ohjeita miten toimia tässä vallitsevassa tilanteessa ja noudatamme osaltamme niitä. Ohjeet neuvovat ja ohjaavat meitä mm. ruokailujen, hoitotilanteiden ja kontaktien suhteen.

Tällä hetkellä palvelutalossamme on rauhallinen tilanne. Asukkaamme ja henkilökuntamme ovat hyvin ymmärtäneet tämän tilanteen. Kärsivällisyyttä ja ymmärtäväisyyttä toki tarvitaan nyt meiltä kaikilta. Tämä on henkisesti raskasta aikaa meille kaikille. Henkilökuntamme tekee kaikkensa, että meidän asukkaamme ja työkaverimme välttyisivät tältä virustaudilta. 

Kannustamme teitä olemaan yhteydessä puhelimitse omaiseenne. Toki vastaamme mielellämme omaisten kyselyihin ja yhdessä voimme miettiä miten parhaiten voimme omaistanne auttaa. Mikäli omaisenne voinnissa tapahtuu jotain muutosta, niin olemme välittömästi yhteydessä. Jos haluatte toimittaa omaisellenne kauppakassin voitte ottaa yhteyttä palvelutalon hoitajiin ja toimittaa kassin palvelutalon pääovelle, josta hoitajan toimesta kassi toimitetaan omaisellenne.